سریال به روز

نویسنده : مهدی تراب بیگی ، کارگردان : اکبر شهبازی ، تهیه کنندگان : امین صدری و مهدی مددکار

سریال به روز

نویسنده : مهدی تراب بیگی ، کارگردان : اکبر شهبازی ، تهیه کنندگان : امین صدری و مهدی مددکار

سریال نمایش خانگی بهروز

دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ق.ظ

سریال نمایش خانگی بهروز

سریال نمایش خانگی

 

دوست من سلام ...
سریال نمایش خانــگی
سریال نمایش خانگی بهروز  به نویسندگی "مهـدی تراب بیگی"، کارگردانی "اکبــر شهبازی" و با تهیه کنندگی" امین صـدری و مهدی مددکار" در 13 قسمت 45 دقیقه ای مجموعاً 585 دقیقه توسط موسسه فرهنگی هنری سیمای نوین برای پخش در شبکه نمایش خانگی به زودی تولید می شود .

سریال نمایش خانگی بهروز

تا کنون سریال های داستانی همسفران ، آواهای دیار کهن ، تیتان و فیلم های داستانی آرام تا آرام  ، پاییز در ایوان خانه ، گاهی پیش می آید ، مدرسه ی ما ، دایره قرمز  ، پنجره  ، هاوری ( همراه ) به تهیه کنندگی پوران درخشنده ، تولد یک آوا ، هه نا سه ی سرد ، المثنی ، آشیانه  ، ریموت و... را در موسسه فرهنگی و هنری سیمای نوین شاهد بوده ایم .

سریال نمایش خانگی سریال نمایش خانگی بهروز  جدیدترین نوشته مهدی تراب بیگی ، نویسنده سریال های داستانی سی مور ، داستان تابستان و بازنویسی سریال داستانی ستاره حیات ، نویسندگی فیلم های سینمایی انارهای نارس ، قیدار و انیمیشن سینمایی ناسور است .

که توسط اکبر شهبازی با آثاری چون « آرام تا آرام ،  پاییز در ایوان خانه ، گاهی پیش می آید ،  پنجره  ، مدرسه ی ما ، دایره قرمز ، هاوری به تهیه کنندگی  پوران درخشنده ، تولد یک آوا و ... » کارگردانــی می شود .

13بازیگر اصلی و 27 بازیگر فرعی  این سریال در 12 لوکیشن اصلی و 19 لوکیشین فرعی در تهران و شمال کشور حضور خواهند داشت و تصویر برداری سریال نمایش خانگی سریال نمایش خانگی بهروز اوایل سال 1395 شروع خواهد شد.


هریسون با خونش جان دو میلیون کودک استرالیایی را نجات داد

* ایده  سریال نمایش خانگی سریال نمایش خانگی بهروز

چند سال پیش گفتگوی رادیویی یک ایرانی به صورت اتفاقی به گوش اکبر شهبازی می رسد . این فرد با توجه به خاصیت درمانی ای که در خونش به وجود آمده به صدها ایرانی کمک کرده بود .

شهبازی با پیگیری و تحقیق متوجه می شود که افراد محدودی در دنیا وجود دارند که خونشان خاصیت درمانی دارد از جمله جیمز هریسون استرالیایی که با 76 سال سن باعث نجات جان دو میلیون کودک در استرالیا شده است . بنابراین اکبـر شهبازی به همراه مهدی تراب بیگـی نگارش این مجموعه داستانـی را یر این اسـاس آغاز می کنند ...

سریال نمایش خانگی بهروز

کامبیز دیرباز کاندید نقش بهروز وثوقی (زاده)

* خلاصه قصه سریال نمایش خانگی سریال نمایش خانگی بهروز

بهروز وثوقی (اصل) با حدود 40 سال سن به همراه پدرش « فیروز » ، مادرش « مرجان » ، خواهر کوچکش « افروز » ، برادر کوچکش « شهروز » زندگی می کند . او یک خواهر بزرگ تر به نام مریم دارد که با همسرش  منوچهر و دخترش  هستی  زندگی می کنند و ار تباط زیادی با آن ها دارند.

سریال نمایش خانگی بهروز

رز رضوی کاندید نقش افروز ، خواهری مهربان و شیطان

فضای خانه ی آنها عجیب است ، همه سعی می کنند هوای بهروز را  به نوعی داشته باشند و بیش از حد به او رسیدگی می کنند « از انواع خوراکی گرفته تا آب میوه و معجون و استراحت مطلق » این رفتار ها باعث بی ارادگی بهروز شده و او ارتباط اجتماعی بسیار ضعیفی به خصوص با دختران پیدا کرده است.

سریال نمایش خانگی بهروز

شهره سلطانی کاندید نقش مریم و البته همدست منوچ

اما دلیل این همه توجه و...  به خاطر این است که سال ها پیش زمانی که بهروز نوجوان بوده ، در حال شنا در دریا با قایق موتوری تصادف می کنـد و مقدار زیادی خون از دست می دهـد ، در بیمارستان چندین واحد خون به او می دهند و این کـار باعث تغییراتـی در ترکیبات خونـی او می شود و ویژگی خاصـی به آن می دهد کـه باعث درمـان زنان نازا  که RH  خونشان پایین است می شود ؛ در نتیجه از آن روز به بعد بهروز بر اساس یک برنامه منظم پلاسمای خون خود را به سازمان انتقال خون اهدا می کند .

سرانجام دکتر جان از راز بهروز با خبر می شود و با همکاری منوچهر به بهانه های مختلف از بهروز خون می گیرند و به خارج از کشور قاچاق می کنند .

از طرفی داماد خانواده « منوچهر » که فعالیت های شغلی عجیب و غریبی دارد به همراه دوستش دکتر جان که دلال خون و اعضای بدن است نقشه می کشند که بهروز را به ازدواج با دختری درآورند که قابلیت خونی خاصی داشته باشد تا بچه هایشان هم خونشان مثل بهروز بشوند تا آنها بتوانند پول بیشتری در بیاورند ؛ در نتیجه فیروز « پدر بهروز» را با خود همراه می کنند ...

سریال نمایش خانگی بهروز

آتیلا پسیانی کاندید نقش دکتر جان ، از خون آشام ها یاد می کند !

اما پـزشک سازمان انتقال خون به خاطر آزمایش های بهروز به آنها شـک می کند !

از اولین خواستگاری بهروز کم کم به ماجرا شک می کند و افروز که نزدیک ترین فرد به اوست با او همراه می شود تا بالاخره موضوع را می فهمند ...

سریال نمایش خانگی بهروز

امیر کاظمی کاندید نقش شهروز ، برادر بهروز وثوقی

بهروز که در تصورات و رویاهای خود دختری به نام « مینو » را می بیند و عاشق می شود. او همواره باور دارد که او مینو در واقعیت وجود دارد و  می تواند پیدایش کند ، بنابراین از خانه فرار می کند و چند شبی آواره کوچه و خیابان می شود تا بالاخره دختر رویاهایش را پیدا می کند ، اما ...

سریال نمایش خانگی بهروز

سریال نمایش خانگی

مجری طرح : موسسه فرهنگی و هنری سیمای نوین

نویسنده : مهدی تراب بیگی

کارگردان : اکبر شهبازی

تهیه کنندگان : امین صدری و مهدی مددکار

مشاور پروژه : پوران درخشنده

دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : فرناز امینی

مدیر تصویربرداری : ایرج عاشوری

طراح صحنه و لباس : حسن علیزاده فرد

مدیرصدا برداری : شهرام متولی باشی

طراح گریم : مهسا خوش سلوک

مدیر روابط عمومی : رستم ایران نژاد

بازیگران کاندید :

کامبیز دیرباز  در نقش بهروز

رضا بابک در نقش فیروز

آتیلا پسیانی در نقش دکترجان

امیر کاظمی در نقش شهروز

شهره سلطانی در نقش مریم

رز رضوی در نقش افروز

و با حضور :

نصرالله رادش ، لیلا اوتادی ، حمید رضا آذرنگ ،

مریم امیر جلالی ، احمد مهرانفر ، عزت مهرآوران

و جمعی از بازیگران برتر سینما ، تلویزیون و تئاتر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۶
روابط عمومی سریال بهروز

نظرات  (۱)

۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۳۵ مهدی انتظاری
آیا ممکنه کس دیگه ای هم چنین خصوصیتی داشته باشه ؟
چطور می شه فهمید ؟
پاسخ:
دوست من سلام ...
بله ممکنه افراد دیگه ای هم این خصوصیت رو داشته باشند ، البته در این زمینه می توانید سوالت خودتون رو از سازمان انتقال خون بپرسید.

موفق یاشید
سریال نمایش خانگی بهروز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی